Navzdory některým počátečním nedorozuměním ze strany zákazníků si celopolepy vozidel našly své příznivce a jako společnost jsme se začali prosazovat. Díky našemu odhodlání posunout hranice polepů jsme v roce 2008 provedli něco, co bylo zdánlivě nemožné. Byli jsme první na světě, kdo zabalil Chevrolet Camaro do zrcadlové fólie známé jako chromový polep.
Tento projekt se stal natolik populárním na sociálních sítích, že o něm psal téměř každý web s automobily. Díky tomu jsme začali dostávat poptávky z celého světa a v roce 2012 jsme otevřeli naši první zahraniční pobočku v Dubaji pod novou značkou WrapStyle. Naším cílem bylo poskytovat vysoce kvalitní služby v kombinaci s bezkonkurenční péčí o zákazníky u nás i v zámoří. Katar a další destinace navázaly na současných 25+ poboček ve 20 zemích. V současné době polepíme tisíce aut ročně a nabízíme pět základních služeb: polepy automobilů (změna barvy, úplné zabalení, částečné zabalení), ochranné fólie laku, tónování oken, keramické ochrany laku a grafický design..
PROČ DĚLÁME TO, CO DĚLÁME
Naším hlavním cílem je spokojenost zákazníků. Náš výsledek kombinuje dokonalý servis s vysoce kvalitními materiály a péčí o zákazníka. Každý z projektů by měl končit hrdostí a radostí klienta z výsledku a pocitu z dobře odvedené práce. Naše pobočky každý den produkují jedinečná díla a my jsme nadšení, že můžeme být u toho.
Měli jsme tu čest sdílet náš příběh s Forbes Česko a jsme vděční za tuto příležitost. Rodina WrapStyle by nikdy nebyla tak velká a mezinárodní bez všech našich franšíz po celém světě.
Kliknutím na obrázek si přečtete celý článek.